Reklama wielkoformatowa na budynkach
Decydując się na reklamę na budynkach musimy zdawać sobie sprawę z wad i zalet takiego rozwiązania. A także warto zastanowić się nad celem, jaki chcemy osiągnąć poprzez zdecydowanie się właśnie na taką reklamę. Do kogo chcemy dotrzeć? Czy do jak największej ilości klientów? Czy na pewno nasz produkt jest dla każdego, czy może dla określonej grupy osób?
Jeżeli odpowiemy sobie na te pytania i nadal będziemy chcieli zainwestować w reklamę wielkoformatową na budynku, to świetnie. Co zyskamy, decydując się na tę formę reklamy? Przede wszystkim widoczność. Bardzo trudno jest przeoczyć reklamę, która zajmuje pół wysokiego wieżowca. Jeżeli chcemy rozreklamować produkt, którego używa większość osób bez względu na wiek i płeć lub używają go np. głównie kobiety bez żadnych podziałów na wiek (np. rajstopy), to również będzie to świetny pomysł.
Warto jednak dobrze zastanowić się nad tym rozwiązaniem. Nie dla każdego produktu ten rodzaj reklamy będzie odpowiedni. Dodatkowo warto przemyśleć, na którym budynku umieścimy naszą reklamę i z której strony. Nie wszystkim może podobać się reklama za oknem, mimo że siatki MESH nie utrudniają widoczności.